dimecres, 22 de setembre del 2010

Atrapat a KTM!

Com molts ja sabeu, el camí de la Gemma i el meu s'han separat temporalment. Ella s'ha quedat a Pokhara col·laborant amb un orfenat mentre jo me'n vaig a la zona de Chomolungma (Everest) per fer un trekking de dues setmanes que em té el cor robat des que el vaig descobrir. Després ens tornarem a trobar a Pokhara on seguirem el viatge junts. Ahir ens vam acomiadar i jo vaig agafar un bus cap a Katmandú i avui, en principi, jo tenia el meu vol a Lukla, des d'on comença la travessa.

Però per culpa del mal temps a Lukla (boira i pluja) tots els vols cap a aquest aeroport avui han estat cancel·lats.

La terminal de vols domèstics de KTM, que és de gran com l'estació de trens de Reus però molt més cutre, aquest matí era un petit caos de guiris com jo esperant a veure si millorava el temps i els vols a Lukla es posaven en marxa. Quan finalment ha corregut la veu que s'havien cancel·lat, els més espavilats (com jo, heheh) hem anat ràpidament a l'oficina de la companyia aèria per veure si ens canviaven el vol per un de demà.

Després de fer cua i demanar a uns quants nepalesos sense escrúpols que es colaven "a l'estil indi" que també fessin cua, he aconseguit un bitllet per demà, però la previsió de la meteo per demà és igual de dolenta així que potser m'he de quedar un dia més a KTM.

Què hi farem! Jo ja em veia patejant per la muntanya però hauré d'esperar un dia més... Almenys he aprofitat per llegir al matí i a la tarda he passejat pel centre de KTM. Per dinar m'he fotut uns momo (una mena d'empanadilles bullides i farcides de vegetals o carn, (boníssims!) i una birra Gorkha. La birra aquí es ven en pintes i l'ampolla quasi era més gran que jo, així que quan he sortit del restaurant anava passejant una mica ocellet.

Avui ha coincidit que és l'Indra Jatra, una festa que ha congregat a centenars de persones a Durbar Square, al cor de la ciutat. M'hi he acostat a veure l'ambient però aquests nepalesos són molt amics d'empényer i ha arribat un moment que m'he cansat de les masses de gent.



Quan tornava a l'hotel, un colom se m'ha cagat al cap. Definitivament avui no és el meu dia!

Sort, però, que portava la gorra posada...

1 comentari:

OSCAR ha dit...

Compra loteria nepalesa....truco al Grau, que vols Edu?bikini de pagès o llonganissa de pebre....